Specialista zákaznického servisu (oddělení logistiky)
Co bude náplní Vaší práce?
- Každodenní kontakt se zahraničními zákazníky (e-mailem a telefonicky)
- Podpora zákazníků v řešení požadavků, zpracovávání objednávek a poskytování zákaznického servisu vč. správy portálů
- Sledování stavu zásob a koordinace činností s kolegy v týmu logistiky
- Reporting do zahraničí
- Spolupráce s ostatními odděleními
Jak by měl vypadat Váš profil?
- SŠ/VŠ vzdělání ekonomického či technického směru
- Praxi na obdobné pozici v logistice
- Praxi z oblasti automotive výhodou
- Znalosti logistických procesů
- Znalost anglického jazyka na pokročilé úrovni podmínkou, znalost německého jazyka výhodou
- Znalost MS Office (Excel)
- Velmi dobré komunikační schopnosti, orientace na zákazníka
- Odolnost vůči stresu, zodpovědnost, organizační schopnosti
Co vám nabízíme?
- Práci v moderním prostředí vybaveném nejnovějšími technologiemi
- Příležitost pracovat pro prestižní světovou značku a podílet se na výrobě brzd pro Porsche, BMW, Audi, Ferrari, Tesla
- Zajímavé platové ohodnocení
- Měsíční prémie až 7,2 % ze základní mzdy
- Docházkový bonus až 30 000 Kč
- 5 týdnů dovolené
- Dotované stravování ve firemní kantýně
- Příspěvek na dopravu podle vzdálenosti bydliště od 650 Kč do 2500 Kč
- Kafeterie Benefit Plus 6 000 Kč ročně
- Možnost zřídit si u nás MultiSport kartu
- Zaměstnanecké telefonní tarify
- Referenční bonus
- Odměnu až 5 000 Kč za Kaizen měsíce
- Příspěvek na penzijní pojištění
- Práci v přátelském kolektivu
- Životopis zasílejte v českém a anglickém jazyce.