Specialista zákaznického servisu (oddělení logistiky)
Co bude náplní Vaší práce?
- Každodenní kontakt se zahraničními zákazníky (e-mailem a telefonicky)
- Podpora zákazníků v řešení požadavků, zpracovávání objednávek a poskytování zákaznického servisu vč. správy portálů
- Sledování stavu zásob a koordinace činností s kolegy v týmu logistiky
- Reporting do zahraničí
- Spolupráce s ostatními odděleními
Jak by měl vypadat Váš profil?
- SŠ/VŠ vzdělání ekonomického či technického směru
- Zkušenosti z oblasti zákaznického servisu výhodou
- Znalost logistických procesů a prostředí automotive velkou výhodou
- Znalost anglického jazyka na pokročilé úrovni podmínkou, znalost německého jazyka velkou výhodou
- Znalost MS Office (Excel) a rychlou orientaci v nových systémech
- Výborné komunikační schopnosti a profesionální vystupování
- Schopnost empatie a řešení problémů
- Odolnost vůči stresu, zodpovědnost, organizační schopnosti
Pokud vás tato nabídka zaujala a splňujete naše požadavky, zašlete svůj životopis v českém a anglickém jazyce. Těšíme se na vaší odpověď.
Co vám nabízíme?
- Práci v moderním prostředí vybaveném nejnovějšími technologiemi
- Příležitost pracovat pro prestižní světovou značku a podílet se na výrobě brzd pro Porsche, BMW, Audi, Ferrari, Tesla
- Zajímavé platové ohodnocení
- Měsíční prémie až 8 % ze základní mzdy
- Měsíční docházkový bonus
- Roční valorizace mzdy
- 5 týdnů dovolené
- Flexibilní pracovní dobu a možnost práce z domova
- Dotované stravování ve firemní kantýně
- Příspěvek na dopravu podle vzdálenosti bydliště
- Kafeterie Benefit Plus – příspěvek na sport, zdraví, kulturu a volný čas
- MultiSport karta s příspěvkem zaměstnavatele
- Zaměstnanecké telefonní tarify
- Referenční bonus
- Odměna za Kaizen měsíce
- Příspěvek na penzijní pojištění
- Práci v přátelském kolektivu