Specialista zákaznické kvality
Co bude náplní Vaší práce?
- Odpovědnost za optimální úroveň služeb poskytovaných zákazníkovi a okamžité řešení zákaznických reklamací
- Udržování pravidelného kontaktu se zákazníkem a komunikace denních obtíží, aby se předešlo závažnosti reklamací
- Odpovědnost za analýzu odchylek s ohledem na kvalitativní indikátory
- Informování jednotlivých oddělení o případných reklamacích a koordinuje zajištění nápravných řešení
Jak by měl vypadat Váš profil?
- SŠ/VŠ
- Zkušenost z automotive odvětví výhodou alespoň 2 roky
- Zkušenost v zákaznické kvalitě
- Znalost technologických a výrobních procesů
- Angličtina na komunikativní úrovni
- Znalost metod a nástrojů kvality (FMEA, 8D, PROSAP, apod.)
- Znalost a aplikace principů štíhlé výroby (BPS)
- Certifikát Interní auditor, VDA 6.3 je výhodou (není podmínkou)
- Jste akční a máte týmového ducha
Co vám nabízíme?
- Práci v moderním prostředí vybaveném nejnovějšími technologiemi
- Příležitost pracovat pro prestižní světovou značku a podílet se na výrobě brzd pro Porsche, BMW, Audi, Ferrari, Tesla
- Zajímavé platové ohodnocení
- Měsíční prémie až 7,2 % ze základní mzdy
- Docházkový bonus až 30 000 Kč
- 5 týdnů dovolené
- Dotované stravování ve firemní kantýně
- Příspěvek na dopravu podle vzdálenosti bydliště od 650 Kč do 2500 Kč
- Kafeterie Benefit Plus 6 000 Kč ročně
- Možnost zřídit si u nás MultiSport kartu
- Zaměstnanecké telefonní tarify
- Referenční bonus
- Odměnu až 5 000 Kč za Kaizen měsíce
- Příspěvek na penzijní pojištění
- Práci v přátelském kolektivu
- Životopis zasílejte v českém a anglickém jazyce.