Inovace, tradice a vášeň se setkávají v novém řešení Brembo SGL Carbon Ceramic Brakes, které je poprvé použito v novém supersportovním voze Ford GT MK II.

 

Nový karbon-keramický kotouč Dyatom kombinuje technologii motoristického sportu s vynikající odolností proti opotřebení, čímž je dosaženo maximálního tepelného výkonu.

Toto nové řešení zaručuje maximální brzdný výkon, a tak se perfektně přizpůsobuje novému Fordu GT MK II, prvnímu supersportovnímu použití tohoto nového brzdového kotouče.

Technologie karbon-keramického kotouče Dyatom s jeho pěti vrstvami poskytuje extrémně vysoký tepelný výkon a mimořádnou odolnost proti opotřebení i během intenzivního používání na dráze; díky tomuto efektu je výkon brzdových destiček podporován nižší provozní teplotou. Následkem toho může být brzda zmenšena, aby se mohla vypořádat s vyšším brzdným výkonem.

 

„Náš dlouhodobý vztah s Fordem se dnes ještě více posiluje prvním použitím Dyatomu v novém Fordu GT MK II, což prokazuje naši schopnost vyvíjet jedinečná řešení pro vysoce účinné brzdění,“ prohlásil generální ředitel společnosti Brembo Daniele Schillaci. „Jsme hrdí na to, že se můžeme připojit k Fordu v této nové výzvě, která potvrzuje zkušenosti Bremba coby lídra ve vývoji karbon-keramických brzdových systémů pro použití ve sportovních a koncepčních vozech.“

 

 

Vztah mezi Brembem a Fordem sahá až do roku 1996, kdy Brembo poprvé dodalo přední brzdové kotouče do Mustangu SVT Cobra R, a poté opět v roce 2000, kdy byl třmeny a kotouči Brembo vybaven Mustang SVT Cobra R. Dnes brzdí Brembo modely Mustang GT se sadami performance, Mustang Bullitt, Shelby GT350 a také nejnovější Shelby GT500 a Mach-E.